Zwroty i reklamacje
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Raffinato Butik produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, będzie nam niezmiernie miło jeśli dostaniemy taką informację
- w formie elektronicznej na adres: bok@raffinato.pl
- lub w formie telefonicznej pod numer telefonu: 506 306 130
produkt należy odesłać do paczkomatu InPost WAW304M
lub na adres:
Miret Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Zwrot płatności następuje przelewem na podane przez Kupującego konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni).
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru, będzie nam niezmiernie miło jeśli dostaniemy taką informację
- w formie elektronicznej na adres: bok@raffinato.pl
- lub w formie telefonicznej pod numer telefonu: 506 306 130
produkt należy odesłać na adres:
Miret Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym w wersji papierowej
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Raffinato pokrywa koszt transportu w jedną stronę
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
- Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Raffinato zwróci jego koszt.
Raffinato Butik ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.