FAQ

1. Jak złożyć zamówienie na Państwa stronie?

Kiedy znajdziesz produkt, który Cię interesuje, wybierz odpowiedni wariant np. rozmiar 36 i wciśnij przycisk “Dodaj do koszyka”. Następnie przejdź do koszyka i wciśnij przycisk “Przejdź do kasy”. Ostatnim etapem składania zamówienia jest uzupełnienie danych kontaktowych, zaakceptowanie regulaminu i opłacenie zamówienia.

2. Jak mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:
– szybkim przelewem za pośrednictwem Dotpay,
– szybką płatnością mobilną BLIK,
– tradycyjnym przelewem na rachunek: 14 1560 0013 2009 5851 3000 0001 podając w tytule numer zamówienia.

3. Ile kosztuje wysyłka?

W naszym sklepie internetowym Raffinato wysyłka wynosi 8,99 zł. Jeżeli zrobisz zakupy za kwotę 299 zł lub większą otrzymujesz darmową dostawę!

4. Gdzie znajduje się numer zamówienia?

Numer zamówienia pięciocyfrowy, powinien przyjść od razu po zakupie na maila razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

5. Jakie firmy dostarczają zamówienia?

Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska Pocztex.

6. Zamówiłam dwa produkty, a otrzymałam jeden. Dlaczego?

Współpracujemy z kilkoma dostawcami. Zamawiając kilka produktów w naszym sklepie, może się zdarzyć, że będą one wysyłane z dwóch różnych hurtowni. Z tego względu są one dostarczane w oddzielnych przesyłkach i mogą dotrzeć w różnych terminach. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z tego faktu.

7. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Na ten moment nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

8. Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

99% zamówień naszych Klientów dociera w ciągu 15 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W ekstremalnych sytuacjach, z powodu opóźnień u przewoźnika, dostawa może się wydłużyć do 60 dni roboczych.