FAQ

1. Jak złożyć zamówienie na Państwa stronie?

Kiedy znajdziesz produkt, który Cię interesuje, wybierz odpowiedni wariant np. rozmiar 36 i wciśnij przycisk „Dodaj do koszyka”. Następnie przejdź do koszyka i wciśnij przycisk „Przejdź do kasy”. Ostatnim etapem składania zamówienia jest uzupełnienie danych kontaktowych, zaakceptowanie regulaminu i opłacenie zamówienia.

2. Jak mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:
– szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
– szybką płatnością mobilną BLIK,
– za pobraniem (płatność przy odbiorze paczki)
– tradycyjnym przelewem na rachunek: Raffinato Butik Monika Rejmak, PL 78 1050 1416 1000 0097 4246 9464 podając w tytule numer zamówienia.

3. Ile kosztuje wysyłka?

W naszym sklepie internetowym Raffinato wysyłka wynosi 15 zł paczkomatem lub 14 zł kurierem DPD jeśli płacisz przelewem oraz 18 zł jeśli płacisz za pobraniem. Jeżeli zrobisz zakupy za kwotę 350 zł lub większą otrzymujesz darmową dostawę!

4. Gdzie znajduje się numer zamówienia?

Numer zamówienia pięciocyfrowy, powinien przyjść od razu po zakupie na maila razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

5. Jakie firmy dostarczają zamówienia?

Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD oraz InPost.

6. Zamówiłam dwa produkty, a otrzymałam jeden. Dlaczego?

Współpracujemy z kilkoma dostawcami. Zamawiając kilka produktów w naszym sklepie, może się zdarzyć, że będą one wysyłane z dwóch różnych hurtowni. Z tego względu są one dostarczane w oddzielnych przesyłkach i mogą dotrzeć w różnych terminach. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z tego faktu.

7. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Od 02.08.2021 roku wprowadziliśmy możliwość płatności przy odbiorze. W takim przypadku przesyłkę dostarcza firma kurierska DPD.

8. Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Czas dostawy dla produktów z kategorii „OVERSEAS” wynosi do 15 dni kalendarzowych. Dzieje się tak, ponieważ produkty są zamawiane specjalnie dla Klienta. Sprzedawca zamawia je do swojego magazynu, a następnie wysyła do Klienta. Taki towar podlega 14-dniowemu zwrotowi.

Przy produktach wysyłanych z Polski czas dostawy wynosi około 2-3 dni robocze.

Wyjątkiem są obrazy na płótnie, przy których termin realizacji wynosi do 4 tygodni.

9. Co to jest kategoria „TO ORDER”?

Produkty znajdujące się w kategorii „TO ORDER” są dostępne na zamówienie Klienta. Czas oczekiwania na taki produkt wynosi do 15 dni kalendarzowych. Taki towar podlega 14-dniowemu zwrotowi.

Jeżeli dla towarów objętych zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.z