FAQ

1. Jak złożyć zamówienie na Państwa stronie?

Kiedy znajdziesz produkt, który Cię interesuje, wybierz odpowiedni wariant np. rozmiar 36 i wciśnij przycisk „Dodaj do koszyka”. Następnie przejdź do koszyka i wciśnij przycisk „Przejdź do kasy”. Ostatnim etapem składania zamówienia jest uzupełnienie danych kontaktowych, zaakceptowanie regulaminu i opłacenie zamówienia.

2. Jak mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:
– szybkim przelewem za pośrednictwem Przelewy24,
– szybką płatnością mobilną BLIK,
– za pobraniem (płatność przy odbiorze paczki)
– korzystając z PayPo

3. Ile kosztuje wysyłka?

W naszym sklepie internetowym Raffinato wysyłka wynosi 18 zł paczkomatem lub 17 zł kurierem InPost jeśli płacisz przelewem oraz 26 zł jeśli płacisz za pobraniem (przy odbiorze u kuriera).

4. Gdzie znajduje się numer zamówienia?

Numer zamówienia sześciocyfrowy, powinien przyjść od razu po zakupie na maila razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

5. Jakie firmy dostarczają zamówienia?

Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD, InPost.

6. Zamówiłam dwa produkty, a otrzymałam jeden. Dlaczego?

Współpracujemy z kilkoma dostawcami. Zamawiając kilka produktów w naszym sklepie, może się zdarzyć, że będą one wysyłane z dwóch różnych hurtowni. Z tego względu są one dostarczane w oddzielnych przesyłkach i mogą dotrzeć w różnych terminach. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów wynikających z tego faktu.

7. Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Od 02.08.2021 roku wprowadziliśmy możliwość płatności przy odbiorze. W takim przypadku przesyłkę dostarcza firma kurierska DPD lub InPost.